Service & Support

SecuriPlus SupportService en een klantvriendelijke instelling zijn uiterst belangrijke elementen in de visie van SecuriPlus.

Na oplevering van de installatie kunt u permanent op onze aandacht en deskundigheid rekenen. Via onze servicedesk zijn wij 24 uur per dag persoonlijk bereikbaar om eventuele calamiteiten binnen afzienbare tijd voor u te verhelpen. Ook kunnen wij u diverse contractvormen aanbieden om uw alarminstallatie in goede staat te houden. Onze activiteiten zijn op elkaar afgestemd, zodat we u steeds een complete service kunnen bieden die u van ons verwacht.

Onze mensen zijn gediplomeerd  en ervaren en steeds voorzien van alle benodigde apparatuur, onderdelen en gereedschappen, zodat ze vrijwel alle voorkomende reparaties en onderhoudswerkzaamheden snel en vakkundig ter plaatse kunnen uitvoeren.

Regelmatig onderhoud houdt uw alarminstallatie in conditie, zodat elke keer als u er gebruik van maakt de apparatuur functioneert zoals u dat verwacht. Raakt er een onderdeel defect of versleten, dan repareren onze monteurs onmiddelijk uw alarmsysteem, waarbij niet alleen belangrijk is dat de apparatuur werkt, maar vooral dat deze functioneert volgens de originele specificaties en geldende Belgische normen.

Wij bieden ondersteuning voor volgende merken en type centrales, Jablotron oasis en Jablotron 100 series, Risco Prosys en Lightys, NX centrales, Paxton, Master en Advisor centrales, Inim, Notifier en andere merken. Informeer vrijblijvend voor verdere vragen op 0476 740 784.